Navigare rapidă

Avertisment: Spoiler pentru episodul 8 din She-Hulk – întoarceți-vă acum dacă nu ați văzut cel mai recent episod al emisiunii MCU.

Pentru a răspunde la întrebarea lui She-Hulk: da, Jennifer, simțim asta.În urma unei tachineri anterioare, Matt Murdock de la Charlie Cox a intrat în imagine, apariția sa ducând la un episod încordat care pierde intrigi secundare false pentru o narațiune distractivă și concentrată.Cu toate acestea, a spune că totul se rezumă la o cameo îi dă un serviciu lui She-Hulk - am construit până în acest punct de ceva timp.

Deși seria a început cu o poveste de origine, episoadele următoare au avut o abordare „cazul săptămânii” cu diferite grade de succes.Aproape fiecare subplot – îți amintești de spiridușul care a uzurpat-o pe Megan Thee Stallion?– s-a simțit împodobită, iar Tatiana Maslany a fost lăsată să ridice un dialog destul de îngrozitor, pe măsură ce viața amoroasă a lui Jennifer scădea și curgea.Acest lucru s-a schimbat odată cu cel de-al șaselea episod al emisiunii, care a evitat formula stabilită pentru a spune o poveste de nuntă, iar apoi al șaptelea a blocat-o pe Jen într-o fermă nebunească pentru o terapie.Ambele episoade au fost povești solitare care s-au centrat pe eroul emisiunii și ambele au fost mai bune pentru a face tocmai asta.

„Ribbit and Rip it” aduce înapoi sala de judecată, dar fără căptușeala etajului lateral.Jen este forțată să-l apere pe ridicolul Leap-Frog după ce costumul său alimentat cu reacție se îmbracă.Din păcate, se confruntă cu un alt avocat super-puternic, acesta cu un super simț al mirosului, iar toată treaba este rapid aruncată de judecător.Jen se compasează într-un bar și i se cumpără un appletini într-un bar de către, prin surprindere, noul ei dușman, Matt Murdock.Chimia dintre ei este instantanee.Serialul a forțat-o anterior pe Jen să meargă la o multitudine de întâlniri, dar niciuna nu a declanșat astfel.

Murdock ține o discuție încurajatoare despre cum cineva poate fi un erou în sala de judecată și își poate folosi puterile pentru bine în altă parte (față cu ochiul, înghiont) și totul s-a terminat prea devreme.El trebuie să plece, dar la fel și Jen – pentru o scenă cu copilul răsfățat al lui Jon Bass.A cumpărat o suliță Wakandan și face niște comentarii îngrozitoare despre deținerea unei colecții de artefacte africane.Este o altă ocazie în care scriitorii merg prea departe pentru a explica gluma, făcând momentul mai mult să-ți dea ochii peste cap decât să râzi de bufonul de sex masculin.

Ritmul, însă, nu suferă.Jen primește rapid un telefon de la clientul ei crocnitor, care este urmărit.She-Hulk, purtând noul ei costum, se va întâlni în curând cu Daredevil.Configurația este ingenioasă – atât ca avocați, cât și ca supereroi, acești doi au fost inițial unul împotriva celuilalt înainte de a face echipă.Sigur, CGI-ul în care Daredevil este aruncat în jur pare zdravăn, dar acest lucru se corectează rapid atunci când se luptă cu ciudățenii în bârlogul lui Leap-Frog.Pe parcursul scenei se fac o mulțime de glume cu amfibieni, dar ilaritatea încetează imediat ce Daredevil se trezește încolțit pe un hol.Dacă cineva s-a îngrijorat că eroul lui Cox va fi mai supus la Disney Plus, gândiți-vă din nou - el doborî cu ferocitate o haită de nenorociți înainte de a se confrunta cu un al doilea grup.Cu toate acestea, doar pentru a vă aminti că acesta este spectacolul lui She-Hulk, ea se zdrobește pe ei cu o jumătate de kilogram.Va trebui să așteptăm până la Daredevil: Born Again pentru o reluare a acelei lupte iconice pe hol.

(Credit imagine: Disney/Marvel)

Când Leap-Frog este învinsă, She-Hulk și Daredevil reiau de unde au rămas și se întorc la locul ei.Chiar dacă dragostea lor a fost semnalizată cu mult timp în urmă, nu m-am putut abține să am gura căscată, deoarece pur și simplu au mers acolo.Cine ar fi crezut că îl vom vedea pe Cox’s Daredevil că va face mersul rușinii?Este o concluzie genială și amuzantă a unui episod care, cu siguranță, va fi discutat din cauza Daredevil, dar a rămas și fidel ADN-ului lui She-Hulk.

Și apoi episodul continuă.Ceea ce ar fi putut rămâne ca o rană strânsă, de sine stătătoare, de 20 de minute, împinge cu bună știință înainte.Nu am fost un fan al spargerii celui de-al patrulea perete, dar momentul funcționează în timp ce Jen se întreabă dacă urmează o întorsătură.Un sentiment lent de groază se formează în timp ce se îndreaptă spre gala avocaților. (De ce exact o sărbătoare a avocaților are un covor roșu cu o grămadă de fotografi care fac instantanee ale nominalizaților, cine să spună? Adică, nu sunt premiile Oscar. Sunt acolo doar pentru că este She-Hulk? Nu asta este ideea...)

Personajul lui Bass este din nou acolo – iar povestea generală a serialului începe să se pună în aplicare: Intelegencia, tabloul de războinici de la tastatură asemănător Reddit, afișează viața privată a lui She-Hulk pe un ecran mare.I-au furat detaliile online și i-au invadat casa.Cuvântul „curvă” răsună.Jennifer a suferit de un tratament derogatoriu din partea bărbaților tot sezonul și este o demonstrație potrivită a atitudinii terifiante pe care anumite secțiuni ale internetului o au față de femei.

She-Hulk nu s-a îndepărtat de a discuta problemele moderne cu care se confruntă femeile.Deși spectacolul a fost uneori ineficient, momentele finale din „Ribbit and Rip it” oferă un final șocant care leagă mai multe fire ale intrigii și stabilește finalul.Este făcut cu îndemânare și ne readuce atenția pe deplin asupra luptelor lui Jennifer Walters după desfășurarea ei cu Daredevil.Și deși abia aștept să-l văd pe Cox’s Man Without Fear din nou pe ecran în propriul său serial, nu am fost niciodată atât de entuziasmat pentru următorul episod din She-Hulk.

She-Hulk este difuzat săptămânal pe Disney Plus, consultați programul nostru de lansare She-Hulk pentru a vă asigura că nu pierdeți niciun moment.De asemenea, am adunat toate filmele și emisiunile Marvel viitoare rămase în faza 4 Marvel și ulterior.

Toate categoriile: Altele